Vårenzia Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Er ik uke 14 nå, så jeg tenkte kvalmen skulle begynt å gi seg, men istede for å være kvalm om morgenen, er jeg nå istede kjempekvalm og uvell etter at jeg har spist. Må bare legge meg ned på sofaen og blir helt sløv. Flere som har det sånn? Noe som hjelper?
Solskinnsjenta Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Skjer dette uavhengig av hvor mye du spiser, eller kan du styre det ved f.eks å spise mindre og oftere? Har dessverre ikke noe bedre råd enn det, da jeg ikke har erfaring med den type kvalme. God bedring.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Har det sånn sjølv, trudde og kvalmen skulle gidd seg men den er faktisk blitt verre i enkelte situasjoner. Er i uke 13 eg da.
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Har en greie med at jeg blir kvalm hver gang maten kommer i munnen jeg... Kan lage noe jeg har hatt skikkelig lyst på hele dagen, men i det øyeblikket det kommer i kjeften brekker jeg meg... Går nok over;)) klem
emirense Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har det akkurat sånn, og er også i uke 14. Så da er vi to. Prøver å spise lite og heller litt ofte... for maten vokser liksom i munnen på meg. Syns også det hjelper å spise frisk frukt og grønt... men det er sikkert bare hva man har lyst på. Jeg trodde kvalmen skulle være borte innen dette, men det er sikkert individuelle forskjeller (som med alt) Vi får huske å drikke mye, det er vel det viktigste
Vårenzia Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2007 Tusen takk for gode råd! Tror det blir litt bedre når jeg spiser lite og ofte ja. Og iallfall bli det verre om jeg ikke drikker nok. For teste ut det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå