Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er i uke 22 og synes magen har blitt temmelig stor. Er det flere her som synes at magen ble større ved andre gang de gikk gravid? Jeg fødte sist i august i fjor, så det ble ikke så lenge mellom hvert svangerskap. jeg hadde fremdeles litt mage igjen da jeg ble gravid på bytt,så det kan jo være derfor at den allerede er stor.
Kummin&Lillesel Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Det heter seg at 2.gangsgravide blir fortere større, og generelt større, også.. Om du går inn på www.min-mave.dk, så kan du lese om mors og barns utvikling uke for uke. Den om mors utvikling inneholder også bilder av ei dame - første gang hun var gravid, og andre gang.. Man ser tydelig at hun blir betraktelig større andre gang enn første gang!
Raych Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er faktisk mindre nå med nummer 2 enn jeg var med førstemann. Veide akkurat det samme i utgangspunktet og magen hadde gått tilbake til slik den var før. Nå da jeg ble gravid var det 2 år og 5 mnd siden forrige fødsel. Tror nok tidsintervallet mellom svangerskapet har en del å si ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå