Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 og jeg går til sengs, med en pepsiboks, masse sjokolade og flere filmer som jeg skal sove meg gjennom............ Ha en flott kveld videre jenter:-)
Ronja65 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 natti natti. samboer er inne. Tror jeg må vare lit sosial... Vi snakkes.
Reveenka Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Vafførdådå? Jaja - kos deg i bingen med snop og film og sambo, kanskje? c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 nei ingen sambo...........han har forlatt meg for natten han............derfor all snopen;-) han er ute og flørter med alle de dumme damene i baren han;-) Men det er heldigvis meg han kommer hjem til, så da så:-)
Reveenka Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Jaja - felles skjebne felles trøst - min er ute og kjører bil på vei til en jobb, men skal stoppe og sove over hos en (drikkfeldig c",)) kompis. Men jeg har'n tilbake igjen i morgen, da c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2007 Det er litt fint med sånne "enslige" kvelder og netter også.........da kjenner man virkelig at man savner dem:-) Og det er fint! Selv om lille rosa synes det er helt topp når pappa kommer og legger seg i halvfem-tiden, og hun tror at nå skal vi leke...........zzzzzzzzzzzzzzzzz...................det er kanskje litt tidlig eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Natta, huske å pusse tenner da..
Karomamma Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Natta sjøl! Jeg er også alene i heimen akkurat nå. Gutta spiller biljard og gikk ut tidligere i kveld, mens jeg fikk besøk av tre venninner som skulle ut på byen. Koselig at de ville ha vorspielet sitt her, så fikk jeg liksom være med litt. Karosnuppa var i storslag og ville selvsagt ikke legge seg før klokka ti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå