Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 ...jeg blir så trøtt og sliten. Får ikke sove ordentlig på natten heller. Kan ikke ligge på rygg for da får jeg ikke puste ordentlig, magen kan jeg ikke ligge på lengre.. på siden så sparker den sånn at det kiler i siden og snur jeg meg så begynner den på andre siden. Ungen ligger på skrå med hodet ned mot venstre lår, må en måte. Så jeg har armene til den på venstre siden og beina på høyre... jeg vil bare ha litt ro. Flere som er utslitt?
VinterSol+2 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 huff, det hørtes ikke noe godt ut! Er det ikke rart, hvordan på vi på den ene siden lengter etter disse små livstegnene, samtidig som de kan gjøre deg såå sliten? Du kan prøve å dytte litt på baby, så kanskje den legger seg litt annerledes? Ellers så er det et godt triks å unngå søtsaker/søte drikker, kald/varm mat osv de siste par timene før du legger deg.. prøv å legge en pute under magen om du ligger på siden, da kjenner du ikke sparkingen så hard, fordi baby sparker ned i noe mykt... min baby hadde en sånn skikkelig sparkeperiode i påsken, der jeg nesten ikke fikk sove. men hun har roet seg masse nå hvor langt er du på vei?
*Angelface* Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Er 30 uker jeg..Og jenta i magen sparker dag og natt...Sliter og med søvnen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå