Gå til innhold

I kveld "spiste" vi sommeren inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....selv om det har vært beinkaldt her idag:-)

Akkurat kommet hjem fra middag hos bror. Hatt ferske reker med deilig Petit Chablis til, jordbær og champagne til dessert:-)

Yummie, livet er godt!

Nå sover lille rosa, storesøstrene er på farta, sambo på vei til jobb og her sitter jeg, lett bedugget av 2 glass alkohol;-) Ikke mye som skal til for tiden:-)

Må vel snart legge meg og sove litt da kanskje;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt.... Går ut i fra at dere spiste inne da, i dag har det vært litt "småkaldt".

Skrevet

Hehehe.......you bet!

Men vi tok kaffen ute på terrassen da - trosset kulden og beit tenna sammen:-)

Skrevet

Har de meldt fint vær, så har de meldt fint vær...... Standhaftig da.

Skrevet

Jepp!!

Skrevet

Deilig at det går mot lysere tider, sol og sommer!

Vi startet i går, og grillet for første gang i år. Deilig og varmt, men det var en litt annen temperatur i dag, ja.... c",)

Har noen bekjente øverst i Gudbrandsdalen - der drikkes det kaffe etter middagen ute 1. mai - uansett om det snør vannrett, eller de mot formodning skulle ha fint vær - for da sier kalenderen MAI! c",)

Skrevet

Jeg har vært på jobb jeg. Koselig som vanlig. Kom så hjem til deilig laxmiddag, med god vin til. Nå sitter samboer på verandaen og røyker og Turbo sover skjønnhetsøvn!!

Vi lo godt av henne til middagen i dag. Hun spiste middagen sammen med oss og når hennes tallerken var tom.... Ja.. så tok hun den like så godt å kastet den ned på gulvet. Den gikk forstås i tusen knas. Vi gjorde det som ikke skulle gjøres.!!!!.. Lo så tårene rant:-)). Da tok hun like så godt brødskalken... som gikk samme veien. Du skulle sett hennes min:-)))) Lurer på hvordan hun skal bli, når hun blir større????

Livet er herlig. :-))

Skrevet

Vi starter også grillingen i går (ikke i dag, litt kaldt gitt)...

Må le av lille Ronjaminien, vi har hatt det samme her. Tre fine rosa middagstallerkner mindre i skapet, men mye moro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...