Bebis08 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Vi tenkte selvsagt å ha han med i kirken og på bilder, men er nok litt redd at han vil opp til meg i kirken (gjerne bli båret og sitte på fanget da det sikkert er litt overveldende det som skjer). Har noen en "løsning" på dette? Jeg tenker jo at han bare kan komme til meg, bare ikke det blir stress. Og så på middagen. Usikker på om han vil ha noe ut av å være der og bli hysjet på, det skal dessuten være alkohol så det er ikke snakk om å være der lenge. Noen tips/ ideer i denne sammenheng?
jente,jente, ? Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Vi skal ha med to-åringen vår i kirken og til fotografen. Etter det blir hun hentet av de som skal være barnevakt denne kvelden. Så hun skal ikke være med på middaagen i det hele tatt. I kirken må vi ta det som det kommer. Hun er vilter, men samtidig sjenert og vil gjerne sitte fanget da det er mange mennesker tilstede på en gang. Vi håper på det siste denne dagen.. hehe.. Så vi satser på at hun kanskje sitter på fanget til en av besteforeldrene under vielsen. Men vi kan også regne med at hun kommer til å tusle rundt å være nysgjerrig. Men det gjør oss ingenting.. Men besteforeldrene kommer selvsagt til å "ta seg av henne" under vielsen.. Hos fotografen skal hun jo være med på et par bilder, men forloverne våre kommer til å ta sg av henne da kun jeg og sambo blir fotograftert.. Under middagen har jeg ingen tips å komme med siden vi ikke har tenkt til dette selv
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Vi hadde sønn vår på 2 1/2 år med i kirken. Han var brudesvenn/ringbærer, og det gikk helt over all forventning. Søskenbarnet hans hadde ansvaret for han i kirken,men han fikk gå rundt som han ville,noe som også presten sa var det beste. Under middagen satt han ved siden av mamma og spiste ellers fikk han gå rundt som det passet han. Da han ikke orket mere tok mamma med han hjem. Det er en lang dag med mye inntrykk,men det går som regelt mye bedre enn man regner med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå