Reveenka Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Så "reklamen" for kveldens program "Jeg vet en vind" (Erik Byes viser fra sjøen) og bare _måtte_ se det - og jeg koser meg glugg i hjel her jeg sitter...c",) Dette kommer høyt opp på listen over ting jeg trodde jeg aldri ville si for femten år siden c",) (litt på linje med at jeg ville like å se "husker du" med Vidar Lønn Arnesen eller han som var programleder før Vidar igjen...) Men det er så trivelig å høre disse visene; jeg blir lissom liten igjen på en måte hvis dere skjønner....c",) Jøssenam, nå er vel like før det gror måsa på meg................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Hihihihi........kos deg med mimringen du din måsabjønn;-)) Minnene er jo faktisk det eneste vi kan ta med oss videre i livet og kose oss med - så de må vi ta godt vare på:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Du og Odd Grythe ja..... Det hadde vært noe..Ha ha ha ha. Vet hva du snakker om da, jeg ville for 15 år siden ikke blitt sett levende i sofaen på en fredag med Norge rundt. Men jeg liker det nå da....
Reveenka Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 ODD GRYTHE, var det han het, ja! Ja, tidene endrer seg...c",)
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 her er ei med mosegrosse ben.... husker du....kommer det i reprise,så sitter jeg der.helt sikkert!! hørte å erik bye..minner meg om pappa å høre di sangene.skipper som han var =) så jeg mimra å mimra. føler det er barndommen min,di gamle slagerne ;o) husker du satt jeg bestandig å så.tralla å sang,både jeg og mormor ;o) kan ikke for det.men jeg liker "gammeldags" musikk... "husker du den gang i måneskinn", tralalalalalala =0)
Karomamma Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Huff, jeg beklager å måtte si det, men jeg liker hverken Erik Bye eller sjømannsviser... Da er jeg nok MYE yngre enn dere!!! MOHAHAHAHA!
Northernlights Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Fred over Erik Byes minne,men jeg hadde nok hoppet over det der jeg,også. No hard feelings! =) Men hadde jeg hatt Norge Rundt,eller andre sånne norske program (naturprogram fks),så hadde jeg vel slukt det rått uansett.
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2007 Ikke glem at jeg liker Sissel også da! c",) Yngre, hah! Forresten var Sven Nordin med, og han er jo ganske kjekk da.....c",)
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Du er en raring altså Reveenka!! Hehe.. håper du har satt av den 18. august, er nødt til å ha deg der som kordame for "gutta"... De får utlevert en liten "oppgave" av meg som skal fremføres i bryllupet.....
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2007 Åherremin - kordame? Regner med at det er familiens glansnummer "lift me" som skal fremføres? Da må Attpåklatten ;-) skaffe frem teksten, ellers blir det Trond-Viggo-engelsk...! c",) Detaljer følger, hoppas jag?
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Jepp! Detaljer følger! Har tenkt å gi gubben med kamerater en liten utfordring.... (nå tar jeg sjansen på at han ikke sniker her).... han haaaater Sissel Kyrkjebø... Dermed så skal de få lov til å underholde oss med en liten potpurri av "yndlingssangene".... Hoho... jeg håper han er MANN nok til å ta utfordringen..
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2007 Jeg skal finne frem alle cd'ene og sette dem i cd-skifteren i bilen sånn at jeg kan pløye gjennom alle c",) Brødrene Gibb kommer jo fint opp i falsetten, de.............c",)
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Falsett er ordet...hehe.. Men, med fare for å miste respekt her... jeg synes faktisk Gibbene har ett par gode sanger jeg da ;=)
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2007 Har cd'er av dem også, jeg.....................................rødme.........................................c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå