Gå til innhold

Et slags koffeinsjokk for den lille...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe litt guffent forleden. Har holdt meg en del unna kaffe og for mye cola light, pga koffeinet. Men etterhvert har jeg drukket i hvertfall et par kopper kaffe, og kanskje et glass cola light. Forleden drakk jeg 2 kopper kaffe, pluss 5 glass cola light, var supertørst!Lille beien på 5 uker ville så ikke sove resten av dagen. Ble mer og mer urolig og da kvelden kom var hun helt hyper. Hyper på puppen, urolig og sprelsk. Så etterhvert så irritert, og urolig og så redd. Hylte og skrek og ville ikke sove i egen seng/vogge. Ville bare bli holdt rundt og vugget i vår seng. Aldri sett henne sånn. Lå våken med henne til 3 tiden om natten, da sovnet hun endelig, etter mye knyst og tårer. Hun pustet dessuten veldig fort, skummelt. Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk veldig mye kaffe her i to dager,og den andre dagen ble han skikkelig urolig.

Han skrek og hylte,var super trøtt,men fikk ikke sove.

Han hang i puppen,var skikkelig urolig der også.

Var en ganske så kje kveld for meg og den lille..

Men når han først sovnet,så sov han også da..

Var slik han reagerte.

Etter dette drikker jeg nesten ikke koffein,og har ikke merket noe mer til slike kvelder nå..

Skrevet

Var forresten ca 2 uker da

Skrevet

Kan ha vært en blandig av mye koffein og kullsyre det der! Noen babyer får magevondt av kullsyre! Pluss at hun nok ble litt hyper av den koffeinen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...