Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom go pia til verden...

hun ble født på termindag 29april. hun veide 3875gr var 49cm lang og 36 rundt hodet!

fødselen gikk fort, kom inn 5 på natta med 6cm åpning, og var veldig innstilt på å få reise hjem igjen pga av jeg ikke hadde noe vondt! kl 10.00 hadde jeg 9cm åpning, men vannet hadde ikke gått enda..så måtte vente enda 2timer før de endelig tok vannet og da var go pia ute på 3pressrier:-) Hun hadde litt start vansker pga at hun hadde svelgt endel misfarget fostervann, så hun måtte innom intensiven for å få en antibotikakur..alt har heldigvis gått bra!!!

er endelig hjemme til stolt storesøster nå, vi koser oss alle samme.

Tora er kjempe herlig, sover 4-5timer i strekk, ammer, skifter bleie og sover igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse! Lurer på hvorfor du dro på sykehuset om du ikke hadde store smerter? Fikk du 6cm åpning uten å ha smertefulle rier?Hadde du masse kynnere i forveien?

Skrevet

jeg dro på føden pga at jeg blødde litt og hadde 3-4min i mellom sammentrekkningene, men de kjentes kun ut som kynnere! ringte føden og de mente det var fødsel så de villa ha meg inn på en skjekk! og de fikk jo riktig..var jo i full gang med fødsel jeg:-)

hadde lite med kynnere i forveien, så jeg trodde jeg skulle gå på overtid, men slik ble det ikke:-)

Skrevet

gratulerer så masse.

Skrevet

Gratulerer så mye! Høres ut som om at dere skal få en tid sammen nå den første tiden- kos dere og nyt sommeren!

Skrevet

Wow nesten en drømmefødsel jo:) Gratulerer ivertfall masse!!

Skrevet

Gratulere så masse!

Kos deg masse me jentene dine!:)!

Skrevet

gratulerer så masse.:o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!

Hørtes ut som en veldig fin fødsel ja :)

Håper jeg og kan være så heldig....

Kose dere masse nå da!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Dro vel hjem når jeg kom inn du da, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...