Gjest Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 til dere menn HVORFOR ELSKER DERE KONA SAMBOER KJÆRESTEN DERES HVORFOR ER HUN SÅ SPESIELL OM DERE KUNNE VELGE OM IGJEN VILLE DERE TATT DET SAMME VALGET.
Puddingpappa Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hei Kjersti! Nei, hvorfor elsker man den man elsker? Hehe.. For min del går det på å ta vare følelsen av å være forelsket. Blikkene som får magen til å hoppe i glede, berøringene som gir meg gåsehud, fysisk bekreftelse. Det viktigste er jo at man trives med vedkommende, og om man mistrives uten/alene, da er grunnlaget lagt. Hver og en setter vi pris på forskjellige egenskaper, men de mest grunnleggende kan vi vel være enige om. Forståelsesfull, uegoistisk, åpen, ærlig og tydelig. For min del har jeg ikke noe i mot en smule stahet eller temperament heller ;-) Jeg ville valgt samme. Igjen, og igjen, og igjen, og igjen ;-) Håper svaret var godt nok..
Alenepappa Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg elsket kona mi for den hun var, kjærlig, omtenksom og blid, vi er nå skilt desverre...men men. hadde jeg vist vi skulle blitt skilt, ville jeg ikke vært henne foruten, hun har gitt meg 4 deilige unger som vi deler. Ville ikke tatt henne tilbake, men ville ikke vært uten den opplevelsen det har vært mellom oss....
mitsjo Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Det er DER en har den DYYYPE forståelsen av ekte kjærlighet... BRA puddingpappa!!! helsing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå