Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere egentlig anonyme? Skjønner det jo hvis man skal spøre om noe som er litt flaut o.l. Men når dere skal spøre om en helt vanlig ting eller svare på et innlegg, hvorfor er dere anonyme da??

Hvis det er sånn at dere er ''redde'' for at bekjente skal kjenne dere igjen osv osv hvorfor lager dere dere ikke bare et nick uten profilside??

Bare luerer jeg.... Synes det blir fler og fler anonyme her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du ikke spør meg, men vil komme med et svar eller no' likevel!

Vet noen av de anonyme har bekjente her inne som kan kjenne igjen nicket deres. Derfor velger DE å være anonyme.

Ellers så har det jo vært en del uthenging her i det siste.

Hvis vi bare slutter å slenge dritt og henge ut folk med nick bare fordi de gjør ting på en litt annen måte enn man ville valgt selv så kunne jo dette vært unngått. Vi er jo alle mødre som ønsker barna våre det beste, og derfor gjør vi også det vi selv føler er rett. Vi er perfekte mødre i forhold til våre egne barn, vi kan ikke være detfor alle andres!! I de tilfeller vi er usikre og henvender oss til dib for å få råd er det vel bare rett og rimelig at de skal gis på en pen og hyggelig måte??

Tilslutt må jeg jo si at etter at jeg har født føler jeg at det er lite som er flaut å snakke og spørre om lenger. Jeg har jo tross alt vist frem både det ene og det andre til masse ukjente mennesker (trengte hjelp til å sette inn stikkpille og klyster! Mmmmm... Jeg har jommen meg ikke så mye hellig igjen på kroppen, og regner med at de fleste her inne har det litt sånn også... men for all del, føler man at ting er flaut å snakke om så må man jo gjerne være anonym.

(ojoj... litt rotete skrevet dette her, men jeg har o-så tørre øyne... allergi helvete!!)

Skrevet

Jeg er en av de snille anonyme :) Jeg liker rett og slett bare å være anonym. Kjenner et par her inne privat, og jeg vil ikke legge ting ut som jeg ønsker fortsatt skal være privat..om dere skjønner. Det er blitt en vane.. Håper jeg blir tilgitt! :))))

Skrevet

Jeg skjønner det med de som har bekjente, men hvorfor lar de de bekjente vite hvem de er da? Kan de ikke bare ha et nick som ikke identifiserer hvem det er?

Og det med drittslenging i større eller mindre grad, det må man vel bare vente seg inne på et jente-forum.. :) Jeg ser ikke nødvendigheten av å slenge dritt fordi noen ikke gjør som en selv gjør. Men det overrasker meg ikke at enkelte gjør det... Synes også at det går ann å svare på en pen og hyggelig måte, stort sett da ;)

Skrevet

Jeg er også anonym i ny og ne, men jeg er aldri ufin mot noen. Kan jeg ikke få lov å være anonym, er det så galt det da?

Jeg liker å vite at jeg ikke utleverer meg selv til andre som kanskje kan skjønne hvem jeg er. Hvis jeg hele tiden bruker nicket og forteller i detalj om ditt og datt kan folk jeg kjenner legge sammen to og to. Og da er det ikke så kult om jeg legger ut om hemorroidene mine eller problemer med forholdet med nicket mitt.

Fatter ikke at det skal være så galt å være anonym, det viktigste er vel at meninger kommer fram? Selvfølgelig også at man har en voksen tone, hvilket jeg alltid har.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg jo... Men du kunne hatt et anonymt nick i stedet, hvis du skjønner? De anonyme får man liksom ikke noe forhold til. Jeg for min del husker best de duste-anonyme og ikke de hyggelige-anonyme. Jeg synes liksom det er greit å ha et navn på de som svarer da... Så skjønner jeg hvem de er og hva de har til felles/ ikke tilfelles med meg og hvem av dem som er troverdige. Hvis jeg feks spørr meg til råds om noe og en person svarer som jeg har lest ting av før og som har kommet med mange rare/feilaktige påstander før så vil jeg jo ikke vektlegge det svaret like mye når jeg vet hvem det kommer fra.. Er du med på hva jeg mener??

Skrevet

Til "snille anonyme" over - du er sikkert tilgitt av alle sammen.

Det er de som har så bastante meninger om hva som er rett og galt (mellomting er helt ukjent for dem), trekker paralleller som er helt på jordet, rakker ned på folk uten noen som helst form for empati osv. som mange begynner å bli litt lei av...

Skrevet

Jeg mener ikke at det er noe galt i å være anonym.. Men jeg synes bare ikke det blir det samme som når man har et nick å forholde seg til... Les svaret mitt til den andre anonyme over her, så slipper jeg forklare alt om igjen! :)

Skrevet

Jeg skjønner godt at man velger å være anonym i forhold til at man har bekjente her inne. Selv tenker jeg ikke over at det er så farlig om de jeg kjenner vetr om hemoridene mine... de har jo helt sikker det selv også... kanskje de til og med synes det er litt befriende at andre de kjenner har slitt med det samme?!

MEN har likevel et lite problem med anonymknappen fordi jeg synes den blir brukt litt ukritisk for å skjule seg i forbindelse med krasse innlegg man skriver, og fordi noen svarer med sinna stemmen sin velger andre igjen å stille spørsmål anonymt og til slutt er det ingen med nick igjen... for å sette det på spissen... blir liksom litt vond sirkel...

Hvis det noen gang skulle skje at anonym knappen forsvinner kan man vel kanskje bytte nick litt oftere.... så blir man liksom litt anonym likevel...

Skrevet

Ja, det er nettopp det! Den blir fort missbrukt den anonymknappen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...