Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Er i uke 39, og kan ikke huske å ha vært så hormonell og følsom tidligere i graviditeten. Har hatt 2 gråtetokter i dag, pga ingenting.Sint og flyr i lufta for ingenting. Jeg føler "alt" henger over meg, husarb som jeg ikke har energi til å gjøre, en mann som tror jeg er ulykkelig fordi jeg gråter og er sint (har forklart at det er ganske vanlig mot slutten og at det ikke har noe med han og livet ellers å gjøre), og at jeg er såå lei og vil få fødselen (som jeg gruer for) overstått. Må være disse tingene som tynger. Flere som har det sånn nå?
MAHG Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes at det egentlig har godt over all forventning denne gangen, men merket litt til det i denne uka her. Er i uke 35 nå. Synes det er trasig når jeg merker at det kommer. Klarer ikke å holde tilbake irritasjonen eller tårene. Mannen min vet liksom ikke hva han skal gjøre og blir bare stil. JEG Trenger vel egentlig mer kos og skryt.... Vi for bare holde ut. Det er jo et godt tegn at du vil få i gang fødselen nå da er du på god vei. Syntes at min andre gang gikk mye bedre enn den første pga at jeg var mye mer mentalt forberedt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Håper du har rett, men føler meg like "fersk" som første gang. Man vet jo like lite om når fødselen er i gang, og vet like lite om hvordan ammingen går osv. Er like spent denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå