Gå til innhold

Neeeeiii...bekkenløsning?? er det det? "R!%"!"!/(&"!()"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ca ei uke siden kroppen begynte å "knirke"... har smerter i korsrygg etter mye bøying(tror jeg) på jobb og i halebenet...knakk til i går..i går og idag....spes galt idag, har jeg smerter fremme på venstre ben, fra lysken og litt nedover..så nå halte jeg:/ det var den bursdagsfesten buuhuu!!

Skal jo til lege snarest, be han henvise til fysioterapeut...men er dette klare tegn? driver egen butikk, vil jo stå på mest mulig selv! trener litt...men tror ikke det har blitt verre av det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har null peiling,men lurer også litt på dette med bekkenløsning.

har også som du sier smerter i korsryggen og i halebeinet. har knekking i korsryggen jeg da, men ikke i halebeinet. åsså har jeg vondt i rumpa faktisk og litt på hoftekulene..

Skrevet

Jeg fikk påvist bl på fredag.

Er henvist til fysioterapeut, mine "vondter" merket jeg på at jeg hadde vondt nederst i korsryggen, rumpa og innsiden av lårene..

Har enorme smerter når jeg går/sitter/ ligger på ryggen...når jeg slapper av blir det bedre...så jeg må bare følge min egen merteterskel og ta hensyn til kroppen min.

Er så heldig at jeg har en snill og hjelpsom samboer :)

Eneste er at bikkja får litt kortere turer, men det går greit :)

Skrevet

Når dere sier det knekker, så syns jeg nesten det høres ut som bekkenlåsning... Har selv fått en god blanding. Det har låst seg bak i korsryggen, innimellom blir det så ille at jeg ikke klarer å reise meg opp og sånn. Jeg går til kiropraktor for å få skikk på dette, og når han har ordna litt med korsryggen, føler jeg at bekkenløsninga også blir mye bedre. Tror det henger litt sammen...

Er visst nok en ganske stor andel av de som tror de har bekkenløsning som egentlig har en låsning isteden nemli...

Skrevet

Håper på låsning jeg da dersom det fikses lettere....skal ikke gå drøye med undersøke, ta det med en gang! knekker ukke jevnlig, kun en gang...verste er det nedover foten som gjør jeg halter...

Bedre etter tatt det med ro går kveld...men har jo lyst være sosial og! :)

Takk for svar fra dere!

Skrevet

låsning tror jeg at jeg også har gitt...Det blir alltid vondt å stå opp etter å ha sittet ei stund.. Blir bøyd framover helt til det knekker opp=P Ikke godt iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...