Gjest Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg lurer så på hvor mye mage noen har fått.. jeg føler at jeg har bare est ut den siste uka hehe men dette er andremann på vei da, så da er det kanskje ikke så rart..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 jeg har bilder på profilen. siste er fra uke 17. Skal begynne i uke 20 på mandag så må vel få lagt ut noen nye:)
Dragemor Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har også. Bare å trykke inn på nicket og så på album )
Trønderjente82 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Ojjjj. Så fine mager dere har. Har ikke fått noe mage enda jeg og beynner nesten å bli litt bekymret. Ser litt mett ut om kvelden, men om morgenen er den helt flat igjen. Jeg er også i uke 17.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 jeg har mage når jeg står og går jeg... som det begynner og bli god størreslse på, men den er så myk, at når jeg legger meg ned så er jeg nesten helt flat... er bare i uke 14,men synes allikevel dette er litt rart...fler som hadde det så??
Ginger-mor Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Ja, jeg har også litt mage når jeg står. Når jeg ligger er det ikke noe:) Men nå kjenner jeg livmoren veldig tydelig når jeg ligger. Det gjorde jeg ikke for noen uker siden. Er 17 uker, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå