Little P & D Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg skal på ferie til Bulgaria i sommer, da er jeg 24 uker på vei. Er det farlig å fly da? Skal jeg bare avbestille?
@nemone Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Ingen fare såfremt du er i form til å reise - sjekk reglene på flyselskapets hjemmeside, mener det er regler for 4 uker før termin eller noe sånt. Uke 24 er jo langt unna termin - skal selv ut og fly senere enn uke 24.
Gjest Ut på tur Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg skal ut å fly uke 29-30 har ikke tenkt på at det er noe problem en gang jeg. Orker ikke sitte 8 timer i bil så jeg må nesten fly...
Solskinnsjenta Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Flyselskapene krever legeattest fra uke 36, og tar ikke imot gravide fra uke 38. Det er de retningslinjene som er vanlige. I uke 24 er det trygt å fly! Prøv å få et midtgangssete, slik at du kan ta deg en tur opp og ned langs midtgangen minst en gang i timen i løpet av flyturen. Drikk en del på forhånd, og fyll på under flyturen. Kjøp deg et par støttestrømper - de finnes som tynne knestrømper bl.a. -slik hindrer du at beina hovner altfor mye opp. Slapp av og kos deg! God tur =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå