AE❤️ Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er så fryktelig øm rundt navlen, noen flere som opplever dette? Er det vanlig?
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 jeg er ogsaa det...men jeg er paa en maate oem over hele magen for tiden. babyen fortsetter aa vokse og magen er naa helt flat. kanskje det er det som skjer? eller kanskje babyen din har funnet ut at der er det noe aa sparke imot? vi blir jo veldig strekt over det hele, saa er nok ikke uvanlig at vi blir oemme.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jordmor spurte meg om jeg var øm rundt navlen. Det ligger en muskel der som blir veldig strekt etterhvert som magen vokser. Derfor er det veldig vanlig at dette område blir ømt.
AE❤️ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 Den tok jeg ikke.. magen helt flat? Magen min er langt fra flat misforsto jeg?
77modell Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Jeg leste at grunnen til at noen blir ømme rundt navleområde er pga at muskelen som ligger over der ikke strekker seg nok, derfor sklir den til sides. Da blir det liksom "opent" inn. Helt normalt.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er også kjempeøm rundt navelen, trodde kanskje det hedde noe å gjøre med piercingen min, men nå fikk jeg en mye bedre forklaring. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå