Gjest Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Har kjøpt et korsett fra brudeserien til triumph!angel:) Kjøpte korsett,string,2 pk strømper.ca 800
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Det var da billig... ) De korsettene jeg har sett på har vært over kr 1000. Noen spes butikk du kjøpte dette i? Har ikke sett på Triumph ennå faktisk, men nå må jeg jo det )
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 det kjøpte jeg på rasmus tallaksen i kr sand.det er bilde av det ene korsettet på triumph sin hjemme side.de har det nok andre plasser rundt om i norge også.du kan jo prøve å google på rasmus tallaksen,så kanskje du finner om de har butikken andre steder?eller triumph butikker?
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Har du en link til dette bildet? Jeg finner nemlig ingen korsetter på triumph sin side.... (går inn på triumph.com og velger så norge). Kanskje jeg er litt treig, men finner ingen korsetter.... Hjelp... ) Kommer uansett til å sjekke Triumph butikker, men hadde vært kjekt å se bilde nå uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå