#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Ha sex spist kanel sykklet akupunktur jogget gått lange turer vasket vinduer kjørt på hompete veier spist klubb Men funker det?langt i fra. Er 3 dager på overtid..tror han kommer når han selv er klar for det.
ltn :) Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 heisann har ei venninne som gikk over og ho begynnt me rund vask i huset å da ble også fødselen satt igang. så du kan jo prøve det, vist du ikke er så altfor sliten. krysser fingrene og håper han kommer snart.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Har vasket rundt badet,gangen og alle kjøkkensapene innvendig,ryddet i boa og styra på.Så tror ikke det funker eller på meg..
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Tror jeg ville slappet av og samlet krefter i stedet... Kjedelig å være helt utslitt etter rundvask når du kommer inn på føden.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 Slapper faktisk av også.Men er jo i stor form.Skulle ikke tro at jeg er overtiden og nesten ikke gravid.Merkelig men sant.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Med de andre barna mine,har 2,venter nr 3,har jeg skrubba gulv,sett deg på kne og skrubb i vei,det hjalp meg:) Vannet gikk,og fødselen var i gang,skal gjøre det samme denne gangen,når det nærmer seg:) LYKKE TIL:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2007 Hehe har til og med hatt sex her i kveld og masserte brystvortene.Kanskje jeg skal sette meg på kne og skrubbe flisen på badet.Kan jo ikke skrubbe parketten..hehe.Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå