Gå til innhold

Er så redd hele tiden...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være redd hele tiden. Redd for at dette svangerskapet ikke skal gå bra.

Har 3 aborter bak meg, men da veldig tidlig (ca 5. - 6. uke). Har vært på flere ul, og alt er bra. Siste gangen jeg på ul var jeg 11+3 og hjertet banket fint. Men likevel klarer jeg ikke slappe av. Tror hele tiden at dette vil gå galt... Nå har jeg kommet til uke 15, men det beroliger meg ikke i det hele tatt. Har snakket med jm og gynekolog, som prøver å roe meg, men likevel har jeg denne uroen inni meg hele tiden... Blir så trist av at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frostår deg godt, den uroen vil du nok ha litt av hele tiden. Selv erket jeg det ble mye bedre med 1mann da jeg kunne kjenne ham hele tiden og virkelig se magen.

Har du kommet så langt går det nok bra, husk at positive følelser og tanker er bra for barnet i magen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...