Gå til innhold

Så gode rutiner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så blr han syk, føler at alt er ødelagt!

Dere som har vært borti dette, hvordan gikk det?

Tar det lang tid å komme til normalen igjen?

Æsj, æsj og dobbel æsj :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada jada jada, men ta det med ro, det går seg til, hos oss gikk det ei ukes tid før alt var som før feberen:)

Skrevet

Vi har bare fortsatt med de "vanlige " rutinene selvom hun har vært syk..

Skrevet

og nå skal jeg komme og ødelegge alt:

Vi også hadde supre rutiner-med legging-sov heile natta til kl 06.30-fikk pupp i vår seng og sovnet videre til kl 09. Fryd og gammen-heilt til ho fikk omgangssjuka-rundt 5 mnd gammel-så fulgte det på med tenner og så en forkjølelse for å toppe det heile.....

Nå er hun fortsatt fin å legge- kl 19.00-ingen problem,men våkner mellom 2-5 ganger om natta og vil ha pupp,meiner det er morgen kl 05.00. Sover fortsatt like lite på dagtid.... sukk....

Håper dine rutiner kommer tilbake igjen da ihvertfall;)

Skrevet

Har hatt han i min seng siden Tirsdagsnatta, han er så tett at jeg vil ikke la han ligge alene på sitt som! I natt hadde jeg ikke minutter på øyet...........sliten ja! Han finner liksom ikke roen :-( Han legges i sin seng på kvelden som vanlig, tar han inn når jeg legger meg!

Ikke får jeg i han mat heller :-( Kryss i taket om han drikker en flaske melk! Men skjønner han godt, er selv forkjølt og smaker ikke en drit av maten jeg spiser! Har selv vondt ørene og syntes virkelig synd på han om han har det :-(

Ama78 Håper det ordner seg hos dere også igjen :-)

Skrevet

Gullgutten min la seg i 19 tiden og sov til 7 tiden og jeg følte at alt var fryd og gammen og var veldig glad,han var jo ikke så store karen heller,bare 3 mnd,men så ble han syk to-tre uker etter og vi sliter enda med å få ham til å sove hele natten

.Han våkner opp en gang i løpet av natten og det er jo ikke så galt da.Hs mente at det kunne tyde på at han kanskje trengte mer mat,så vi begynte med fast føde.

Han får nå tre måltid til dagen,men sover enda ikke helt rundt,hs mente da at dette kunne komme av at han ble vant med å våkne en gang i løpet av natten,så vi ble anbefalt nattavvenning på ham,noe vi har begynt med nå og har to netter der vi nesten ikke har fått sovet.

Skrevet

Huff da, heldig du som kan skrive vi da. Ikke mye hjelp om natta fra pappan her i gården :-( Noe jeg begynner bli mektig lei av!

Håper dere får avvenninga i boks snart :-)

Vi hadde den, men vet ikke hvordan det vil bli når han blir frisk! Han vil jo ikke ha mat nå da! :-(

Skrevet

...altså ikke noen råd om rutiner, men dersom du tror han kan ha vondt i ørene så kan du trykke på den lille tappen på øret som liksom dekker over øreinngangen. Dersom han tydelig får vondt har han antagelig ørebetennelse. Har fått tipset av mamma, broren min hadde visst dette ofte da han var liten.

Lykke til og god bedring til dere begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...