Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 vurderer sterkt å gjøre det, selv om jeg egentlig ikke har råd. vi var å prøvde i dag, hun fant en hun falt skikkelig for, sånn gravid-kjole. hun var utrolig fin i den!!! hun kommer til å være 5 mnd på vei når bryllupet er.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Det må vel være forlover sin oppgave. Har aldri hørt om noen som har kjøpt kjolen til forlover...
jente,jente, ? Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Min forlover har kjøpt kjolen sin selv.. Hun skal også betale frisørtimen på bryllupsdagen selv.. Jeg kommer heller til å gi henne en oppmerskomhet etter bryllupet er overstått. At hun får en liten gave da.. Har ikke penger til å betale for alt dette. Skulle jeg gjort det skulle jo sambo betalt klær til sin forlover også.. Det hadde blitt noen tusen ekstra det..
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Det er jo ein fin ting å gjere, men eg trur ikkje det er så vanleg, akkurat. Forlovaren min skal ha bunad, men eg spanderer sminking på henne.
To gutter + spire Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 det er ikke slik at det er en regel at bruden skal kjøpe kjole eller spandere frisør/sminke. Men mange velger å gi en av delene. Jeg kjøpte kjolen hennes som en takk Det er også greit å gi en gave eller oppmerksomhet etter bryllupet hvis man ikke har kjøpt kjole eller spandert noe annet. Men for all del - man er ikke nødt ! det er helt opp til deg hva du ønsker å gjøre !
Ella&jeg Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg tilbød meg å kjøpe kjolen til min forlover - var på besøk hos henne i april og da fant vi en nydelig kjole, som til og med var på skikkelig tilbud! Men hun ville i grunn ikke høre av det.. Har sagt til henne at jeg gjerne vil betale for hår/sminke i stedet da: hadde vi hatt et 'normalt' bryllup, så hadde jeg nok bare gitt en gave som takk, men våre forlovere kommer helt fra Australia for å komme i bryllupet, og siden de betaler i dyre dommer for flybilletter synes jeg det er viktig å bidra med noe.. Vi har også betalt for dressen til forloveren til sambo - og så holder han skjorte+slips etc selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå