Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist gang jeg var hos lege (3.mai) hadde jeg +1 i protein, nå har jeg SKIKKELIG store bein og fingre og jeg har vondt i hodet. (blodtrykket var fint da jeg var hos legen på torsdag)

hva gjør jeg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt legen og bedt om nye prøver - sannsynligvis er det jo ikke noe galt, men veldig greit å utelukek den juligehetn.

Skrevet

utelukke muligheten, skulle det stå :-)

Skrevet

men det er ikke noe å stresse over sant?? det kan jo vente til mandag??

Skrevet

Jeg synes faktisk du burde ringe føden jeg. Bedre å ringe en gang for mye enn motsatt!

Skrevet

hei!! ville ringt legevakta eller føden.. kan være symptomer på svangerskapsforgiftning... bedre å være føre var. Man skal ikke drøy lenge med slike ting.. Lykke til!!

hold oss oppdatert da!!

Skrevet

:) takk for svar men jeg tror jeg venter å ser. :) Blodtrykket var jo kjempe fint da jeg var hos legen sist.

er jo dumt å styre opp masse folk å sånt en lørdags kveld bare for å ta blodtrykket, sånn hvis det ikke er noe liksom. :)

Skrevet

du kjenner ikke noen som tilfeldigvis kan ha en blodtrykks måler?? venninne som er sykepleier el en eldre bestemor el no? så kan du jo bare sjekke det selv=)

Skrevet

mener ikke å bekymre deg unødig... men selvom blodtrykket ditt var fint for to dager siden kan det ha endret seg veldig til nå..... Dette med hodesmerter og store hevelser plutselig er mer enn grunn nok til å ringe.... kanskje de kan roe deg over tlf....... men du burdte ikke vente lenge...... ikke tenk på at du forstyrrer noen... det er jo derfor vi har legevakt og døgnåpen jordmortilgjengelighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...