mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 min er 3,5 mnd, i noe uker nå har han gjort forsøk på å le. Han sier liksom "Ehhhhhh" "ehhhhhhh", av og til "Ehhhhhhe", mens hans smiler, he he. men jeg venter fremdeles på den gode klukk klukk latteren.
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Gutten vår lo etter ca tre måneder. Ble ikke så ofte i begynnelsen, men det blir jo mer og mer. Nå er han snart ti mnd og holder på å le seg i hjel flere ganger om dagen. Skikkelig go' gutt )
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Vi har to små, og førstemann var den som lo tidligst. Jeg husker det veldig godt. Han var 2 måneder og en uke. Vi skulle spa ned en busk i hagen, og han lo så jeg ble skrmet. Hørtes ut som om han hadde rømt fra asylet. Han syntes det var så morsomt når vi tømte jord av spaden.
kromis Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Lillegutt begynte å le litt da han var 6 uker gammel, etter det har latteren hans blitt mer og mer "riktig". Nå klukkler han innimellom hvis han synes noe er veldig morsomt! Han har også pratet i 2-3 uker. Da konsentrerer han seg veldig og kommer med ååÅÅhHÅ, EeehhheeE - lyder. kjempesøtt å høre på!
Frk. Vable Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 VÅr sønn er 4 uker og har ikke begynt å le med vilje enda, men det har hendt noen ganger at han ler i søvne...!! Ikke så mye lyd, men magen går opp og ned mens han smiler.. Han klukker liksom stille!! Kjempemorsomt!! Men det er jo ikke med vilje da.. Gleder meg til den tid kommer, det er så gøy!!
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Elias er 3 mnd og har vel ledd en god stund nå. Kanskje ler han så mye siden jeg ler mye? Han ler og gliser hver gang pappa kommer fra jobb og tuller litt med han og hvis jeg kiler han med håret mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå