Sigbeth Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 har nettopp kjøpt en slik, puttet et kvart eple i og det fungerte fint. hva pleier dere å ha i den, dere som har?
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Har mistet den nå, da, men lillegutt spiser selv, så da er det ikke så mye poeng lenger. Anyway - pleide å putte alt mulig av frukt inni der. Appelsin, pære, banan, mango, papaya, eple, osv. Det eneste som ikke var noen suksess var ananas, for det ble han sår rundt munnen av.
catine Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 kan jeg spørre hvor du kjøpte den ?har de på nettet?
kattungen Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Min baby ville ikke ha den da jeg prøvde den i begynnelsen. Men nå er det greit (8mnd). Kan kjøpes på babyshop (og evt på ebay - mye billigere!!!!). Kan ha alt i: isbiter for tenner og varme sommerdager og frukt grønnsaker.
Nicita73 Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Kjøpte den på Barnas Hus til 149,- Jeg har prøvd både eple, pære og banan, men Mango er favoritten:)
Mini-me:) *gravid* Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Når kan man begynne å bruke babysafe feeder?
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Her er orange melon (husker plutselig ikke hva den heter) favoritten. Jeg kjøpte vår på Babymagasinet på Grønland i Oslo, der kostet den 99,-. Samme for en pakke med 4 ekstra nett.
Thula Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Mye forskjellig frukt, men det jeg har hatt størt suksess med når vesla fikk tenner og var mye plaget, er frossen fruktpure. Putter fruktpure i isbitformen, fryser dem ned og putter dem så i babyfeederen. Bra i varmen også, det blir jo akkurat som en liten is, og lindrer kløende gommer kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå