PrinsessaPåErta Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg bruker nå 75c eller 80c i bh-str, da jeg skulle titte på ammeinnleggene i ull på apoteket, synes jeg de så forferdelig store ut? De må vel stikke utenfor bh? Noen som har prøvd ull innlegg eller har noen erfaringer?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Bruker 85 c til vanlig, men bruker ikke det nå rett etter fødselen for å si det slik. Ser ut som jeg er ny operert med silikon hehe. De skal ikke dekke bare brystvorten, men mye av puppen for å holde på varmen og holde ut melken som du lekker. Men husk at de finnes i flere forskjellige størrelser da. Har M jeg tror jeg, og de er ikke klumpette i bh`en
Mia_I Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Synes også de så veldig store ut, men fikk forklart at de skulle dekke nærmest hele puppen, ikke bare brystvorta og området rundt. Tror ikke de passer i mine vanlige BHer, men inni amme-BHen går det fint.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 haha, de ullinnleggene de har på apoteket i str. L, de er ganske STORE ja.... kombinert ammeinnlegg og sitteunderlag jo;)
shr&e&lillesusanne Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 hehehe ut på tur aldri sur, Anniken =)))
minime<3 in belly Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har 85 D til vanlig og jeg "gruer" meg til etter fødselen... Jeg kommer jo til å eksplodere.... hehe Men jeg har faktisk ikke tittet på innlegg ennå, men jeg vil tro vi trenger den str de lager.... Den skal jo "lagre" melk som lekker ut (som et bind) sånn at vi slipper å gå med 2 flekker på genseren... Lykke til med valg av innlegg. Jeg tror jeg kommer til å velge ull selv. Ikke bare for at det er godt mot huden men det er bedre å bruke ull med tanke på brystbetennelse.... Det kan være nok å bare gå i fryseren.... Så ull beskytter best mot det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå