Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg syns det er mye greiere og bruke body, beina detter jo ut av "beina" i pysjen og sånn... Har 18-19 grader på rommet, lufter litt og bruker body og helseteppe tulla rundt + dyne....
Sigbeth Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 det er sikkert like bra. Vi kommer sikkert til å bytte ut med body når det blir sommer også. Har allerede begynt med to helsetepper i stedet for dyne, fordi vi kjøpte juniordyne alt, (hoppet over den største babydyna)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Dere som bruker body om natta: Har dere sokker på poden da?
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Nei. Sånn som det er nå er det varmt nok uten
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Vi bruker også body, har sokker på også. Han er god og varm under dynen ;0) Men det varierer jo litt fra barn til barn også, hvor mye påkledning de trenger. Begge våre har vært veldig varmblodige og svetter lett.
Babyfacepsycho Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Hun har 3 pysjer og de gangene som alle er skittene så får hun bruke body isteden. Fungerer like greit det. =)
Sigbeth Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 uffda. Vil nødig kritisere noen, men sokker på under dyna høres veldig varmt ut. Husk at det er bra for babyer å få sprike litt med tærne - særlig på natten, de er nok innpakket som det er på dagtid, med strømper, strømpebukser osv.
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 jeg bruker pysj;) Syns det er greit jeg. Har innimellom sokker utenpå.. pga beina havner i samme bein liksom.. Bytter nok til body nærmere sommeren. Men framover nå så kjøper jeg nok pysj uten føtter;)
tante grusom master of law Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 her sover lillemann i pysj og sokker. Med et helseteppe over seg. Hvis han sover med dyne, så sparker han av seg dynen hele tiden, og våkner derfor hele tiden pga at han fryser. Med pysj så sover han hele natta:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Frøkna her ligger veldig urolig om natta, så hun er nødt til å ha full pysj og sokker. Ligger med helseteppe over seg på de varmeste dagene, men nmå gjerne få dyne i løpet av natten. Pysjer med føtter fant vi fort ut at bare var tull, da måtte vi i så fall ha sokker uten på ellers havnet begge beina i samme pysjbein liksom.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 Snuppa vår bruker pysj med ben hver natt hu!! Bena holder seg på plass, å tor hu koser seg i pysjen sin Men nå som sommeren kommer tror jeg at vi må begynne med body for hu har vert litt varm noen netter nå!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 5. mai 2007 #12 Skrevet 5. mai 2007 nå til sommeren har vi kjøpt en hel pysj med korte bein og korte ermer. Fungerer kjempefint
børdi Skrevet 5. mai 2007 #13 Skrevet 5. mai 2007 har alltid brukt bomullspysj på ungene.. når de er babyer, med føtter eldre bruker vi hele pysjer uten føtter og da har vi hatt på sokker.. Eldste har nå todelt pysj.. Har det kjølig i rommet når de sover , for da sover de best, og siden ingen av mine klarer å ha dyna på, så tar vi på sokker. (mini sover i sånn babysafe da.)
Mamma til 3 <3 Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 Lillegutt sover i bare bodyen. Pleide å ha på han sokkene,men han ble så varm. Liker det ikke selv heller,så kan ikke regne med at han skal det:) Vi har det sånn passelig kjølig på rommet.
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Oj, har både body og pysj på nå vi. Men det er kanskje litt kaldere her da...
WP-TLogPeanut Skrevet 5. mai 2007 #16 Skrevet 5. mai 2007 Vi bruker pysj uten føtter i ... Synes det er greit å ha noe egne plagg for å sove i ... ikke body hele tiden liksom. Også er det ikke sååå varmt her at det gjør noe da.. :s Kommer kanskje til å bruke korterma body bare det blir soooommer...lengter , hehe--
komplett.no Skrevet 5. mai 2007 #17 Skrevet 5. mai 2007 Helt enig. Prøvde med pysj et par ganger , men hun bare sprella føttern ut og bleien ble knøvlet ned. Hun ligger bare i body under dyna og det har hun gjort siden hun var nyfødt. Jeg har vinduet oppe hele natten, men en varmovn på når det er kaldt ute slik at det er mellom 17 -18 grader inne på soverommet.
Anonym8579 Skrevet 5. mai 2007 #18 Skrevet 5. mai 2007 Vi har brukt pysj med body under i vinter, men nå sover han i bare body. Han blir ordentlig svett hvis han ligger med pysj nå, og er veldig varm av seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå