Kickin Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Av og til kjennes det som om babyen er på tur å sparke seg ut:) Så langt nede holder den seg til..Noen andre? Er det noen "kjerringråd" på om det er gutt, jente? Syns nesten det blir litt ubehagelig når den sparker så langt nede! Sånt var det ikke sist jeg gikk gravid..
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Hei. Babyen min sparker også veldig langt nede... Kjennes nesten ut som om den er på vei ut innimellom ja. Men så kjenner jeg spark helt øverst i magen igjen. Hmmmm.... Jeg venter jente forresten!
♥Rime♥ Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har det også slik. Kjennes ut som foten sparker helt nede ved åpningen av og til. eller vet jo ikke om det er foten da men.. hehe.. Jeg venter gutt
Entil? Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 jeg er 23+1 og har det også slik,venter en liten gutt;)
kmamma+spire Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Hei!! sånn har jeg det å kjennes som om ho sparker seg ut, det er andre mann å da kan de visst legge seg helt anderledes enn sist sa legen, men det er en plage må jo tisse HELE tia ikke fred å få, jeg er 26 uker:)
mamme te snart 3 Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 da va godt å hørra atte det ikkje berre er eg som har det slik min baby sprker så langt nede..kan ikkje huska atte det var så sist gang.. er 22 veker..
stima Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er 27 uker, venter gutt...og han sparker meg i blæra hele tiden men også helt oppe i magen da...
beatek-t Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 er i uke 25 og lilleprinsen min liker seg godt neddi der han også! Har ei jente fra før og kan ikke huske at det var sånn den gangen (2,5 år siden...) Kjenner meg ofte "øm" neddi der, men vet ikke om det er fordi han sparker så hardt eller om det er f.eks blodgjennomstrømningen som har økt veldig... Noen flere som kjenner det sånn...? Klæm:)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Venter gutt, og han liker seg godt der nede..men plutselig kjenner jeg spark godt oppforbi navlen også...en aktiv krabat! =) Er 25+1
Kanutte og prinsen Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Samme her - venter gutt, og han trives best langt nede. Veldig aktiv er han, så det er litt ubehagelig til tider.. hehe
*RutIetutt* Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Babyen min ligger også langt nede - veldig langt nede....føler hun skal falle ut når som helst;o) Når hun sparker så er det stort sett helt nede mot åpningen...men tror hun har snudd seg litt nå, for har begynt å kjenne litt mer over navlen. Er 28+5 og sånn har det vært siden magen kom. Er veldig rart å ha det sånn denne gangen. Sist svangerskap hadde jeg veldig høy mage. Fikk gutt da og venter jente nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå