Gå til innhold

hm....


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

så stille dere er da jenter..., trodde at vi sku holde kontakten 4 ever....ikke si at dere har slutta helt etter at dere fikk bebisene, vi må jo hjelpe hverandre med alt det vi lurer på.....

Vi hadde det kjempe koselig på aprilklubben på bim så pliz å ikke slutt!!!!

 

 

Mange oppmuntrende klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yepp! det må du og alle andre, vo må jo ikke glemme oss helt bort da!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig!hadde masse positivt utbytte av aprilklubben og trodde alle kom hit!??..vi har jo fulgt hverandres svangerskap og morsomt å høre hvordan det går med babyene oxo..

 

min lille Julian er blitt nesten 4 uker og er en god tjukk liten sak!myyye roligere enn storebroren som ville ha full underholdning fra ha så dagens lys!!han her bare sover og spiser..(spiser MYYYYE)ammer annenhver time døgnet rundt!

Hvordan er deres babyer i forhold til nmr en eller to??

hadde vært gøy å høre..

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Må innrømme at det blir mye mindre data nå som magen er borte...dagene fylles lixom av andre ting:) Da jeg tidligere kunne bimme i flere timer om dagen, kan det nå gå flere dager mellom hver gang jeg er innpå... Men, må lixom innom og sjekke ståa da...hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hehe- tok meg laaang tid før jeg fant dere igjen..

Har "hengt" på gamleklubben vår på barnimagen til nå jeg:)

VELKOMMEN etter lissom!!- hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

uff ja har jo blitt endel annet enn data en stund.. her går dagene til baby, husarbeid, hundene hestene og katten min. ellers blir det jo kjærste tid også.. prøver å prioritere det... men ja skulle vel alle vært litt mer aktive her.

jeg fant ikke denne siden før det hadde gått en stund jeg da. sikkert flere som har samme problemet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...