2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 her sitter jeg. 6 dager over naa. Har slutta aa gaa ut, for jeg er drittlei av alle som spoerr om jeg ikke skal foede snart... ogsaa sier de at jeg bare maa be om aa bli igangsatt. ja, det er jo enkelt... ringte sykehuset og spoerte hva sjangsene var for at de ville sette meg igang ved overtidskontrollen paa tirsdag. hun sa at de normalt sett ikke gjorde det men siden jeg kjente saa lite liv kunne jeg jo spoerre naar den tid kom... huff, jeg gruer meg saann til aa spoerre, for jeg veit at om de sier nei kommer jeg til aa grine noe fryktelig. er saa sliten av aa hele tiden gaa rund og kjenne om det er noe bevegelse. hvordan er det for dere andre paa overtid? Flere som fikk en litt psykisk knekk naar ingenting skjedde?
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2007 INGEN?? ligger alle og foeder? begynner aa graate i ensligheten her! oooooooooohhhhhh
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 haha, er fortsatt med deg jeg;) 1 uke over i dag....
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 ohh.... ble skikkelig redd jeg naa for at alle unntatt meg skulle foede. skjer det noe med deg da? lurer saa faelt paa hvorfor min baby ikke vill ut...hva har jeg gjort galt da??????
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 er her jeg oxo, "bare" 2 dager på overtid men det er nok til at jeg blir sprø i hodet av det her, liker ikke å vente spes. når jeg vet at babyen er "ferdig".. men som alle sier:den kommer når den er klar! Var ikke lei før jeg kom til termindato, men da vart jeg det tilgangs! Godt sola har titta fram i Trondheim sånn at en kan få litt ekstra vitaminer mens en venter, tror det trengs!
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2007 men tror dere ikke aerlig talt at babyen er ganske ferdig der inne da? jeg tror det men at kroppen min rett og slett ikke helt har skjoent hva den skal gjoere! pokker altsaa. men hvis folk kan foede helt friske fine unger en maaned foer termin saa maa jo vaare unger vaere klare de ogsaa? de skulle da ha d bedre paa utsiden enn inni den trange magedutten tenker jeg.
vi har 2 gullonga Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 hei! 11 dager på overtid her, passelig lei nå. blir innlagt på mandag for igangstting. men gruer meg til det, redd d ska bli en hard fødsel. siden den blir igangsatt pga legemiddler, og ikke kroppen selv som bestemmer seg...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Skjer ikke så mye med meg Lykkelita, ingen tegn til at noe skal skje enda.... Fikk time på sykehuset til overtidskontroll, men ikke før NESTE lørdag, og det er 14 dager over!!!!!! HUFF, ble irritert.... Så spurte jeg jm. jeg går til, om hva som skjedde hvis jeg gikk til neste lør, og det ikke var noen tegn på at noe var i gang da heller.... Og da sa hun, nei da blir du sendt hjem, også får du en ny sjekk etter to dager... Så sa jeg "ja setter de meg i gang da?" Neeei, det er ikke så vanlig det... Svarte hun da... Føler sånn på meg at jeg kommer til å gå helt til neste lørdag jeg.... :s men får virkelig håpe at det IKKE stemmer... Sliten nå, og vondt i bekkenet, puster og pester som en hvalross og går som en jævla vaggende pingvin... Help him out liksom...
EGFO Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Hei hei.... Om 25 min. er jeg 14 dager på overtid. Skal på kontroll på mandag, men det er slett ikke sikkert jeg blir satt igang. De sa de kunne la meg gå til 19 dager over, jeg synes det er altfor lenge!!!! Er sååå lei av denne ventingen og det å gå å kjenne etter om det kanskje skjer noe. Ganske slitsomt psykisk, selv om jeg har er i form sånn ellers. Følte meg veldig alene da jeg skulle på kontroll på fredag som var, men det var jo fullt av jenter/damer som hadde gått 12 dager over som også ble sendt hjem....
2 gutter og 1 jente Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2007 I alle dager... Mener de virkelig at vi skal gaa 3 uker over tiden med ungen i magen? Jeg blaanekter. Jeg ringte foeden i gaar, og de sa at jeg bare maatte fortelle det som det var at jeg var veldig bekymret og trygle om igangsetting. det skal jeg ogsaa gjoere, for bare tanken paa aa gaa saann her i ukesvis mere gjoer meg kvalm. huff.... det burde da vaere vi som bestemmer til syvende og sist? om vi oensker aa bli satt igang saa er vi da voksne mennesker og ta den avgjoerelsen? kan vi ikke det da? jeg er fullstendig klar over at foedselen kommer til aa bli langt verre. men jeg gaar rundt hvert eneste minutt av dagen min og kjenner etter liv naa... jeg griner noe voldsomt flere ganger for dag fordi jeg er redd noe er galt med han siden hann ikke roerer paa seg. og dette er meg. jeg griner ikke....hele svangerskapet har jeg ikke hatt noe hormonelle utbrudd eller noen problemer. jeg har kost meg med magen og den aktive lille karen inni meg. men naa er det ikke saann....og jeg klarer rett og slett ikke mere av det. det maa da vell vaere nok? pokker heller saa sint jeg blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå