Gå til innhold

Falske rier, noen som har peiling på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

Hvordan merker jeg at de blir til ekte rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rier skal iallefall være regelmessige (mellom 10 - 5min mellom), og vare i ca 40-50 sek. tror jeg...

Skrevet

Mine rier begynte natt til termin, de kom sånn omtrent regelmessig, maks 5 mellomrom hele natta, men de var ikke så vonde at jeg ikke klarte å prate mens det sto på. Blødde også litt. MEN, når de ordentlige riene satte inn dagen etter var det j***vlig stor forskjell! Jeg tror de fleste vil være i stand til å kjenne om dette er "the real thing" - så hvis du er i tvil, ville jeg tippet at du har falske rier.... :)

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

Uff. fødeavdelingen gir meg liksom ikke et supert svar - veldig diffust, hehe isj

Skrevet

Er vanskelig for dem å vite sånn over tlf :) Jeg ringte også da jeg så at jeg blødde, selv om jeg skjønte selv at det var lenge igjen til ting satte ordentlig i gang. Først fikk jeg beskjed om å komme med en gang, men etter at vi hadde snakket litt ombestemte hun seg og sa at jeg sikkert kunne vente litt. Og det var like greit, for det tok 40 timer til før jeg fødte..

I alle fall på mitt sykehus er de som jobber på føden veldig hyggelige og forståelsesfulle, følte aldri at jeg "maste" på dem. Hvis du fremdeles er usikker ville jeg vurdert å reise inn for en sjekk, så slipper du i alle fall å bekymre deg :)

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

Ja.. jeg har planlagt ks jeg vet du.. men jeg var innom i natt ehehe, så fikk høre at ble det noe "verre" skulle jeg komme inn.. men jeg syns jo dette er kjipt også. æsj æsj ;)

Skrevet

Ja, jeg vet, sikkert enda verre å bekymre seg da, om ting skulle starte før tiden :-/ Det er masse ting som skjer i kroppen før man føder, og når man har så kort tid igjen tenker man jo at ting kan starte når som helst. Håper det går bra med deg og at du klarer å slappe av :)

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

jeg er egentlig mest irritert fordi jeg syns det er ubehagelig :P

Skrevet

ekte rier er vonde,mens falske rier bare er ubehagelige.

Ekte rier må en puste seg gjennom,og vanskelig å snakke imens da..

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

ja.. men sånn har jeg det nå.. og det er ikke ekte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...