Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Har ikke fått noen enda. Er i 7 mnd. Er det vanlig?
doble Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Noen får merker, og andre ikke. Når de kommer er også veldig individuelt. De kan komme rett før termin også...ikke for å skremme deg altså Men sånn er det. Får håpe du er en av de heldige som slipper da;)
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Mine kom etter fødselen!! hehe... det jeg trodde var noen små blodårer forandret seg til strekkmerker etter at jeg hadde født og magen krympa.
Cloudberry Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Oooh no! Jeg håper jeg slipper det.. men det høres jo lite sannsynlig ut. Innlegget skulle ikke vært anonymt da.. trykket feil.
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 mine kom da jeg var 33-34 uker...da merka jeg en kjempeliten strek paa magen. uka etter var den streken blitt 2-3 cm og etterfult av 2 til som var like lange. Na er jeg 6 dager over termin og magen er full av strek, baade over og under navlen!
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er gravid for 4.gang og har bare noen få strekkmerker på rompa og puppene. jeg har hatt kjempe stor mage hver gang... Tror det har noe med hudtype og hvor fort du legger på deg om du får strekkmerker eller ikke. Har aldri brukt dyre kremer eller andre ting for å forebyggge. Smører meg de gangene jeg har litt ekstra tid og når jeg er tørr.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 mine kom i uke 37,men er ikke så mange da...
miastjerna Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 jeg fikk ingen s merker i mitt første s skap,og foreløpig ikke i dette. både jeg,min søster,min svigerinne og en venninde har smurt oss med kakao butter fra body shop,og ingen har fått smerker. så jeg har jo litt tro på den!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Jeg fikk ikke strekkmerker i sist sv.skap,og ikke i dette heller. Har 7 dager til termin,og asnnsynligheten for at det skal komme nå er liten. Tror det er hormonellt betinget med strekkmerker,og jeg har ikke smurt meg el gjort noe som helst for å unngå de. Ei venninne jeg har har strekkmerker uten å ha vært gravid,så det er veldig forskjellig..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Jeg fikk mine de 4 siste ukene, sprakk da så det holdt, til tross for iherdig smøring. Dette har nok endel med hvor elastisk hud man har pluss hormoner, så smøringa har nok ikke noe å si fra eller til..
minime<3 in belly Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er også i mnd 7 men har ikke antydning til strekkmerker ennå, men jeg må ærlig innrømme at jeg bryr meg ikke.... Strekkmerkene forsvinner med tiden uansett og jeg vet at jeg har fått noe vakkert ved å få disse merkene... Kroppen er da ikke alt spør du meg.... Hvor ofte viser vi egentlig MAGEN TIL NOEN?????? Bortsett fra typen våres.... Jeg er i hvertfall ikke en av de jentene som liker å ha genseren over navelen.... Det er ikke pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå