Gå til innhold

Hei julidamer


Lene4021

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:-)

 

Det tenkte jeg på i dag også! Hadde vært kjekt med et treff nå i mai, gøy å følge med på de fine magene deres;-)

Jeg har ingen store planer så de fleste dager passer for meg, noen som har forslag om dag og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå skal eg prøve å få med meg treffet,har ikkje passa tidligere! Skal prøve å følge med når dere avtaler!

 

Hadde vært kos og treffe folk i samme situasjon - bedre seint enn aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig klar for et nytt treff siden jeg ikke fikk med meg det forrige! Hva med neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, la oss gjøre det, -men blir 17-mai uka for travel? -Måtte i tilfelle blitt tirsdagen 15? Det er vel flere som har bunadskjorter etc som ordnes i siste liten onsdagkveld??!

Eller vente til uka etter og ta onsdag 23 mai?

Hvor skal vi treffes denne gangen?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei,

 

Det hadde vært kjekt med et nytt treff :o) Blir koselig å se igjen dem som ikke kunne være med sist. Passer også best for meg i uken etter 17mai.

 

)O(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan! fader og... hadde håpet at jeg kunne være med denne gangen, siden jeg ikke har kunnet de to siste. Men jeg har eksamen i kr.sand dagen etter, og må GRYTIDLIG opp, så jeg tror det er best å melde avbud:( men dere får ha det koselig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sting er sikkert bra det, men hva med å si kl 20:00 denne gangen??? Lettere å komme seg ut i tide etter leggetid her iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått planlagt KS 26 juni..*juble* så ramler egenglig inn i juniklubben... meeeen regner med dere ikke har noe imot at jeg holder meg her hos dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pjokken...!! Så fint at det gikk slik du ville. Hold deg hos oss, ja:-)

 

Det ser ut som mange vil og kan 23 (søren at du ikke kan, Beibiboom, -men lykke til med eksamen!!!), så jeg setter opp dette på Sting. Bestiller ikke enda, og tar påmelding når det nærmer seg...-følg med! (Og minn meg gjerne på å bestille!!) -Jeg kunne gjerne tenkt meg å være ute/gå tur ol, -men da er det vel færre som kan bli med? Lene m/2, du må vel fortsatt ligge så mye som mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hadde vært deilig meg en tur ja, men jeg kommer meg ikke langt av gårde. Lurer litt på om ting begynner å skje her snart, har de siste dagene hatt voldsomme og forferdelig vonde mase-rier i perioder og kan nesten ikke bevege meg fra sofaen til kjøkkenet uten at det setter i gang. Skal på føden i ettermiddag for innskrivning og en undersøkelse, så det blir spennende å høre hva de sier. Hvis det skal fortsette sånn kan guttene likegjerne komme nå, for dette orker jeg ikke!

Derfor må jeg nok en gang se an treff, jeg som hadde gledet meg sånn!

 

Vi snakkes! Sender melding dersom det skjer noe!

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa spennende Lene4021! Skal se det skjer noe ganske snart! Da maa du ta med begge to paa treff i juni, he he.

 

Jeg er med paa treff den 23. Og Alva, jeg blir gjerne med paa tur, nesten naar som helst. Men jeg gaar ikke like raskt naa som jeg gjorde foer altsaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alva76, sendte deg en pm med mobilnummeret hvis du vil gaa tur. Jeg gaar tur ganske ofte men vil gjerne gaa enda mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også lyst å være med på et treff!! Har termin 7 juli og vil gjerne bli kjent med noen andre juli-mammaer som bor i Stavanger/ Sandnes området:) Håper dere har plass til en til stor mage:-)

 

Orchid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, bare heng deg på :-) Alltid kjekt med nye folk.

 

Må også si til alle som leser; God 17 mai, og håper været kan holde seg noenlunde bra!!

 

Ha en fin uke, så ses vi neste ons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, -da har jeg bestilt bord:-) Ons 23, Sting, kl 19.30 -innerst, som sist! Jeg setter opp en ny tråd med påmelding i morgen, tirs, tenker jeg. Bord står på meg, hvis ønsker navn, kontakt på melding/profil :-)

Blir gøy å treffe alle dere som ikke har vært med før også!

:-)Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...