manonym Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Er allerede alt for sent ute til å sende ut takkekort til både fødsel og dåp... Noen tips om hvor jeg kan finne fine kort, men som er enkle å skjønne seg på???? Var på kortshop, men synst det var litt for innvikla for meg=) Ville helst sett hvordan kortet ser ut med mine bilder før jeg bestiller.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Hei! Vi laget selv vi. Dro på Panduro, kjøpte kartong, laget kort og pyntet med sløyfer og dikkerdarier de har der og limte utenpå. Inni limte vi bilde av minstemann på den ene siden og skrev takkehilsen på andre siden. Ble kjempefint, personlig og forholdsvis enkelt og billig!
Gjest Ut på tur Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 I mange fotobutikker og hobbybutikker finner du ferdige kort til å lime inn dine egne bilder. Mange av dem er beregnet til å lage takkekort i forbindelse med fødsel/barnedåp. (altså med trykk på utsiden) Det som kan være hyggelig da er å ha ulike bilder i kortene i forhold til hvem du skal takke. Dersom du f.eks har fått klær av noen kan du ta bilde hvor den lille har på seg de klærne den har fått.
mams09 Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg laget mine på fotoknudsen.no. Du må registrere deg der hvis du ikke har album der allerede. Inne på "gaveideer" finner du mange bakgrunner under "fotokort" som du bare laster opp et bilde og putter inni. Du kan velge med ferdig tekst eller uten og skrive på etterpå. Er ikke så dyre (5-10 kr stk + 19 kr i grunnpris hvis du kan hente i butikk) og de blir veldig fine synes jeg! Er faktisk så enkelt at jeg har laget en del individuelle kort også hvor den lille har på seg klærne han har fått (de som er små nok) eller "holder" i en gave. Anbefales!
manonym Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har fått til å laget noen på fotoknudsen ja, til de han fikk gave til fødselen fra. Men ville ha litt "finere" til dåpen. Men tror jeg fikk det til på kortshop nå=)
Babyfacepsycho Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Takke kort etter fødselen gjorde vi enkelt. Bare skrev ut bilde av vesla på foto printeren og skrev på baksiden. =) Trenger jo ikke være mer avansert. Etter dåpen skal vi vel bestille ordentlige takkekort da tror jeg. Sikkert på fotoknudsen tenker jeg. (eller lage selv) =)
rødhette* Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Når det gjelder kortshop, så sender de en fil til deg med hvordan kortet vil se ut, før de går i trykken. Så du må godkjenne det før de trykker dem opp. Hvis det da er noe du vil ha endret, gjør de det først.
mammaentiltrulte Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 http://hipphipphurra.net/ lager kjempe fine kort og har suuuper service . sender eks på mail før hun trykker
Mina sin mamma Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Vi bestiller fra fotolabo.no. Kjempeenkelt. Knallfine kort og veldig billig. 49,- kr for 10 kort med konvolutt! Du får forhåndsvisning før du sender bestillingen. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå