Diadora31 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Har noen erfaring på håndpumper. Finnes det ulike merker på markedet? Noen å anbefale? Jeg har el. pumpe, men det er greit å ha en håndpumpe hvis vi skal noen steder lenge...
rødhette* Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg kjøpte avent isis, helt kurant. Brukte den ikke så lenge, da vi gikk over på mme ganske fort. Så for meg var det et bortkasta kjøp. Har vurdert å selge den. Men da altså fordi jeg ikke har bruk for den.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Har også ei sånn aventpumpe, jeg ammer så bruker den bare hvis jeg skal noe. Synes den funker helt greit, har ikke prøvd elektrisk så vet ikke forskjellen. Tar ca 8-10 min å pumpe et bryst tomt, syns ikke det er så tungt, etter de første pumpene renner det veldig greit av seg selv.
rødhette* Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Det med hvor lang tid det tar å pumpe tomt, er individuelt. hvis jeg skulle pumpa til det var tomt, ville jeg sittet til krampa tok meg... Den korte tida jeg brukte den, var det bare for å bli kvitt spreng, og for å ha litt i fryseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå