Gå til innhold

ååå blir så irritert på legen...surrehode..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var å hentet den siste sykemeldingen min i går. den skulle vare fra 1.mai til 22.mai for 23. mai starter permisjonen min. men tror du ikke kjærringa har syk.m meg til 27.mai.

blir så irritert...syns bare det er så styr å måtte dra på legekontoret for å hente ei ny syk.m!!! kan jeg skrive over med penn...??:)

skjønner ikke at det går ann. hun vet jo termin min ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, samme skjedde med meg, 3 ganger!!!

Jeg skulle hente den siste sykemeldinga mi, og går ut i permisjon 12.mai. Men han hadde sykemeldt meg fra 9.april til 18.april .Øh? jaha! og så sto det på sykemeldinga mi at jeg gikk ut i permisjon 19.april?? Ganske så feil det da!! Jeg måtte tilbake for å ordne ny sykemelding 3 ganger, for han skrev feil hver gang! Og i tillegg så greide legekontoret å rote bort lappen som de skrev til legen for at det skulle bli riktig, 2 ganger. Er det mulig liksom? 3 uker for sent fikk arb.giver sykemeldinga mi. Heh!

Nei tror nok ikke du kan skrive på selv nei..

Skrevet

Det har vel egentlig ingenting å si så lenge sykemeldinga går frem til permisjonen starter. Det er jo Nav som utbetaler og om pengene kalles sykepenger eller foreldrepenger spiller ingen rolle. Du får pengene dine uansett.Ikke no problem! :)

Skrevet

Ja det er sånn jeg tenker også... Sammer hva de kaller det, så lenge jeg får pengene mine. Jeg leverer sykemeld rett til trygdekontoret da, siden jeg er selvstendig. Så det er de som har betalt ut penger til meg hele tiden. Fikk også sykemeld til 1. juni, selvom jeg går ut i perm slutten av mai. (27.tror jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...