rødhette* Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Nå er det vanlig å begynne bruke det? Bruker man andre typer stol først? Evt hvilken type? Jeg er helt grønn på det her, ja.....
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Vi begynte så vidt med tripp trapp rundt 6 mnd, men bare for korte spise pauser. Før det spiste hun grøt i vippestolen...
Grigri m/3 gutter Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Alle stoler brukes fra når babyen kan sitte selv, fra ca 6-7 mnd er det vel. Vi har kjøpt tripp-trapp og venter spent til småen kan sitte selv. Han er 5,5 mnd nå og vil sitte opp mer og mer, men klarer ikke å holde balansen selv. Jeg har puttet han i tripp-trappen et par ganger bare for å ta bilde og for å fore grøt, og da tar det max 3 minutter hehe. Han siger til siden og ser ut som han er full!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Jeg spurte hs på 5 mndr kontroll, hun sa jeg kunne ha han i tripp trapp og bare støtte han opp med puter eller tepper. De skulle kunne sitte sånn i kvarter-halv time...
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Vi har brukt tripp-trapp til våre fra de kunne sitte selv, henholdsvis 6mnd. og 7 mnd. Vi har ikke brukt noen andre stoler. Veldig fornøyd med stolene, men vi må bruke sele på våre i tillegg for de har maur i, ikke bare bena, men hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå