Gjest Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hadde vonde kynnere/rier som kom snikenede og ble vonde for så å gå bort igjen. varte i ca 45sek.sikkelig vondt i korsryggen og nederst i magen. Hadde 6 stk. 1 hvert 10 min. Så hadde jeg vært så "støl" i underlivet og innsiden av lårene og vondt i ryggen og gått som en pingvin hele dagen. håpet det var noe på gang. Så kom vi hjem og jeg ventet på neste kynnere/rier... men hvor ble di av da.. kom ikke til meg iallefall. kanskje jeg må ut å kjøre bil i dag og da.. er støl i underlivet i dag også. noen som har vært det rett før fødsel startet? er forresten 39 uker på vei.
doble Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Kanskje du skulle gått en tur...hvis du orker da? Det kan jo få fart på ting.. Da min fødsel satt igang sist, hadde jeg drukket en sterk espresso og så vasket huset etterpå. Vannet gikk par timer etterpå. Men det er jo litt slitsomt da, hvis man er sliten og støl fra før av. Men det beste er vel kanskje å hvile, og vente til den kommer av seg selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå