Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Har tenkt veldig på at sambo skal dø i det siste. At jeg skal sitte alene med et lite barn, et liv uten han... Skal han ut å fly, tenker jeg at flyet kanskje kommer til å dette ned, skal han ut med bil, tenker jeg at han kanskje kommer til å krasje... Andre som har det slik? Har ikke hatt det slik før!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Det er ikke så uvanlig å bli oppsøkt av slike tanker mens man går gravid, og like etter fødselen. Har selv hatt det slik. Men bare pass på at det ikke får lov til å ta overhånd, skulle du merke at dette begrenser deg eller samboeren din, at du ikke klarer være rolig når han ikke er sammen med deg, så oppsøk hjelp. Jo tidligere du får snakket med noen om disse tankene, des bedre. Men, det er ikke uvanlig, livet blir på en måte så mye tydeligere og skjørere når man venter barn, og alt som eventuelt kan gå i stykker blir så stort og farlig. Men det skal gå over, bare du gir deg selv litt tid, og kanskje er flink til ikke å tillate deg å miste helt grepet. Prøv aktivt å styre tankene i andre retninger, det går ofte lettere enn man tror. Lykke til.
Fødeklar_ja! Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Har det likens æ også.. Sambo jobbe på sjøen og blir borte ei stund i strekk, vanligvis ringe han ofte, men dte hende jo at han ikke har dekning og da høre æ ikke fra han på ei stund, da blir det mange våkenetter med tlf ved siden av mæ.. I natt han prøvde å ringe mæ mange mange gang midt på natta, men visste ikke at det va han så orka ikke ta tlf, no sitt æ med sånne tanka som at han ringte så mange gang fordi båten holdt på å synke og at han sku si hade... wræææl, det e så fælt! Har ikke hørt fra han i dag, så går med mobilen overalt og håpe at han ringe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå