Gå til innhold

VI HA SOOOOOOOOL =)))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPIIIIIII

ute skinner den store gule og savna lampa på himmelen!!!!

jehuuuu ;o)

nå skal vi om ikke lenge i konfirmasjon.så her blir det saker ja.

slitne mamman her,og jentene er fiksa på håret.fikk heldigvis timer da vi var på bytur.men aldri mer skal jeg klippe meg,samtidig med di to der....både jeg og frisørene var slitne etterpå,hehe....

gogutten er dyppa i balja,og sover søtt.prøvde den omtalte beroligenes badet igjen....;o)

gubben er bortevekk,og kommer vel hakke før vi må dra.

men det gjør ingenting.det er nemlig SOOOOL i dag =0)

å travelmor...nå er det kun 8 dager igjen.....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha.... det vil si at de beroligende boblene virka bedre i dag enn sist.... godt å høre. Jeg syns i grunnen det er stress nok å dra til frisøren med en unge uten å klippe meg selv jeg, så det der skal du få medalje for!!!!!!!!!

ha en fortreffelig dag i sola!

:-)

Skrevet

var litt spent ja...=) men har aldri skjedd siden,og godt er det.hadde ikke greid å holde han da,hehe.

skulle hatt medalje di som klipte egentlig.for sa du tolmodige personer !!! tok sin tid å klippe to som ikke satt verken i ro eller noe,hehe.tenker di husker di timene ja...;o)

var godt med sol ja.men akk,hvor lenge var adam i paradis...nå er det skyet igjen...grrrr

Skrevet

Så deilig med litt sol:-)

Her var vi lovet sol i dag, men har ikke sett snurten av den, kun kald vind og ufyselig. Men har vært masse ute i friske vinden da - og skal ikke klage, for jeg er solbrent etter i går;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...