Gå til innhold

Han er så ashole!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her, stressa, med mye å gjøre fram mot eksamen...

Spør fint om han kan ha barnet idag, slik at jeg får lest...

Barnet er snart 5 år, og han har helle ALDRI! Ikke noe annenhver helg eller noe sånn. Han bare besøker oss av og til, jeg har prøvd å få en fast ordning, men det sklir bare ut.

Svaret han gir meg, er "NEI, idag er det fest!" Javel., da får jeg klare meg selv denne gangen og jeg da... greier meg alltid, men det er så frustrerende at det ikke er noen som forstår hvor mye jeg har og gjøre, og hvor viktig dette er!!

Har ingen andre å spørre heller...

Møkk lei...

Sånn, tørk tårene, og tilbake til pensum:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et tips om hvordan du fikser dette. Ikke stress mer med han, han er vel gammel nok til å ta ansvar selv. Hva med å gjøre som meg og min beste venninne? Vi fant hverandre på nettet, ble kjent når jeg og sønnen min flyttet til Oslo og nå har vi et perfekt sammarbeid. Vi har begge gutter på samme alderen og vi studerer begge to, men ikke samm studiet. Fedrene bor langt unna så vi bytter på å passe hverandres barn og guttene har utrolig mye selskap i hverandre. Noen helger har jeg begger her og noen helger har hun begge hos seg, dermed får vi begge tid til å lese til eksamen og få litt fritid av og til:-) Jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke flere gjør det på den måten.

Skrevet

Fordi jeg har gitt han utallige sjanser til å vise at han duger såpass at han kan få bo med oss igjen...:/

Ser ikke ut til at det skjer med det første... Eller, det blir ikke noe av!

NOK er NOK!

Nå ringte han å skjelte meg ut igjen... fordi jeg tydeligvis ødelegger helgene hans. Dette er første helga på 1,5 år at jeg ber han om en tjeneste. Og det er snakk om bare noen få timer og... faen, jeg blir så pissed!!

Skrevet

Huff,skjønner at du er irritert. Høres ikke så veldig ansvarsfull ut han pappaen der.. Har du ingen besteforeldre som kan hjelpe deg f eks?

Trøsteklemmer til deg!

Skrevet

Ingen her... Men de vil gjerne hjelpe da, kjempesnille sånn sett, de er bare ikke her i nærheten...

Ansvarsfull er han ikke, blir det ikke heller som det ser ut til...

Hans fest er viktigere enn min utdanning....

Men nå er barnet i seng, og jeg sitter med lærebok, skrivebok og kalkulator, ready to learn;)

Klarer meg fint selv og jeg:) Hadde bare vært så godt om noen forstod hvor mye jeg har å gjøre, og hvor viktig det er at jeg gjør det, dersom jeg noen gang skal bli fersig med utdannelsen min..:P

Takk for gode ord i alle fall;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...