Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 http://matportalen.no/Saker/1109590063.03 I følge matportalen så dør ikke listeria ved frysing (se link)
Gøril og Jesper :) Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 hehe, godt å se at det ikke er bare meg som er "hysterisk" for alt. Men jeg synes det kan bli litt for mye hysteri til tider nå.. Dette kan man spise, ikke spise.. Følg det som står på matportalen, og ellers sunt vett.. Man kan jo spise stort sett alt.. Ikke tro på alt som står på bim her, av enkeltpersoner.. Mye bedre (synes jeg) og ta en titt på slike sider, i stedet for å stille spm her. Man får jo sååå mange forskjellige svar, og blir max forvirret..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 når jeg gikk gravid for 4 år siden,ble jeg ikke advart mot å spise noenting unntatt soft is.da spiste jeg spekkepølse uten at lege og jordmor sa noe på det.det er blitt et hysteri etter at noen fant den bakterie kilden på spekkematen.
LilleMamsen Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Kan spise softis her hjemme- all fløteis er laget av pasteurisert melk/fløte. Ville vært forsiktig i "syden", der er pasteuriserer de ikke melken like mye som her. Jeg gleder meg til mye softis i sommer
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 ok:) flott. hehe eg har spist sååå mye soft is i det siste;) kjempe godt så fikk litt angst når eg leste isted. hehe. men nå kan eg forsette å kose meg med is;) ha en fin is sommer;)
smy & prompegrisen Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Det stemmer, Listeria dør bare av oppvarming til over 70 grader. Så steik i vei jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå