Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 jeg pumpa meg litt for 3 dager siden og så litt for 2 dager siden. dette blanda jeg. for å prøve å gi henne flaske. hun villi ikke ha da, men har ikke gitt opp så vi tenkte å røve igjen i dag men kan jeg varme opp den melken jeg har stående som er 2-3 dager gammel? den har stått i kjøleskap hele tiden.
selfangerkjerringa Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 se ammehjelpen.no der står det masse om oppbevaring og tilberedning av mm
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Morsmelk er holdbar i 1 døgn dersom den oppbevares i kjøleskap.
selfangerkjerringa Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Nei. Hvis den settes i kjøleskap raskt etter den er pumpet, kan den holde seg 3-5 dager i kjøleskap - avhengig av hvordan den er oppbevart, og temperaturen i kjøleskapet. Opptint morsmelk som har vært frosset har kun 24 timers holdbarhet i kjøleskap.
Storebror & Lillesøster Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Ja det kan du,men ikke hvis du har varmet den en gang før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå