Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Var på føden i går for å sjekke mormunnen. Jordmor på helsestasjonen har sjekket den før, og det har aldri vært vondt. Men denne var skikkelig hardhendt, og det føltes ganske så ubehagelig. I etterkant har jeg hatt rødbrun utflod, ikke hatt det før i dette svangerskapet i det hele tatt. Lurer på om det skyldes den røffe "fingringen". Noen som har opplevd noe lignende?
Som Natt & Dag Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Høres ut som du ble strippet eller tøyd....
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Stripping er vel for å framskynde fødsel er det ikke? Jeg er bare i uke 32, og skulle sjekke at mormunnen ikke hadde blitt så moden at det er fare for tidlig fødsel. Mulig jeg er pysete..?
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg villle ringt og sagt fra på føden... Forklar at d var vondt, og at du har fått blodblandet utflod og er bekymret... Noen JM er bare utrolig uomtenksomme. Ikke godt å bli behandlet slik når man er gravid og greier.
nybakt_mamma Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 skjønner ikke hvordan noen kan være så harhendt...de har jo samme utstyret som oss liksom...er vel lenge siden hun ble tatt på oppi der...hehe
minime<3 in belly Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Enkelte jordmødre er mer hardhendte enn andre desverre... Men hvis du skal inn til en slik sjekk igjen så hadde jeg sagt i fra at det gjorde veldig vondt sist slik at de kan prøve å være litt mer forsiktige nå.... Spesielt hvis det er samme dama...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå