Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 3 mnd har hatt rød-knuppete utslett i ansiktet i noen uker nå og har også fått veldig tørr hun, spesielt i panna. Tenkte kanskje det var varmeutslett, men det gir seg liksom ikke. Virker som det klør ogsåfor han gnur seg i ansiktet og sutrer.

Har prøvd å smøre på litt babylotion men hjelper ikke noe særlig.

 

Kan han være alergisk mot noe? Tenkte kanskje han reagerte på ull-finnlandshetta vi har brukt og har gått over til å bruke en bomullslue istedet de siste dagene, har ikke merket forskjell egentlig.

 

Noen som vet? Råd?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være atopisk eksem? mildison hjelper i løpet av få dager, men hør med fastlegen først for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...