Mamma Brumm Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Gutten på 3 mnd har hatt rød-knuppete utslett i ansiktet i noen uker nå og har også fått veldig tørr hun, spesielt i panna. Tenkte kanskje det var varmeutslett, men det gir seg liksom ikke. Virker som det klør ogsåfor han gnur seg i ansiktet og sutrer. Har prøvd å smøre på litt babylotion men hjelper ikke noe særlig. Kan han være alergisk mot noe? Tenkte kanskje han reagerte på ull-finnlandshetta vi har brukt og har gått over til å bruke en bomullslue istedet de siste dagene, har ikke merket forskjell egentlig. Noen som vet? Råd?
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Kan være atopisk eksem? mildison hjelper i løpet av få dager, men hør med fastlegen først for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå