3barns-mamma <3 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 sniker meg inn her å spør litt jeg:-) det har seg nemlig sånn at jeg har kobber-spiral og føler nå at jeg er gravid igjen, men går det ann??? noen her som er blitt gravid med spiral???
MathildeC Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har en kollega som ble det, men det er 20 aar siden da. Vet ikke om de har forbedret spiralene siden den gang da..
3barns-mamma <3 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 ok:-) det er jo en stund siden da... hehe..... håper det er det sikreste prevansjonsmiddelet:-)
barnimagen3 Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Hei. Jeg ble gravid med kobberspiral og har termin om tre ukers tid. Fant ut at jeg var gravid etter ca 6 uker. legen min visste at det var mulig,men hadde aldri vært borti lignende før. Jeg hadde hatt spiralen i ca 1 år, da jeg ble gravid med spiral. For min del, blir det ikke kobberspiral igjen!!!
lykkelig3 Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 jeg ble også gravid med spiral, vanlig kobberspiral. gynekologen min sa det kunne skje - jeg trodde ikke mine egne øyne:) men ble veldig glad likevel og har ei nydelig jente på 3år nå
anni69 Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Har ei veninne som ble gravid med spiralen. Ho trudde ho var alvorlig syk, men ho var bare skikkelig gravide kvalm, og jenta kom i desember..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå