Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann er 14mnd, og vi har igrunn lyst å kjøpe en sånn sykkel til han. Han raser rundt på bilen sin, men ser han trenger litt mer utfordring snart, om et par mnd eller 3 ihvertfall. Svigers har lenge sagt at de vil kjøpe den første sykkelen til han, de har gjort dette til alle barnebarna og vil så gjerne fortsette trenden. Sa her igår at de vil kjøpe trehjuls sykkelen til neste sommer.. vi syntes det er litt lenge og har egentlig lyst til å kjøpe den selv nå. Men det vil jo være frekt når de har sagt de vil..og jeg får meg ikke til å si vi syntes han trenger den til someren...

så, er det tidlig å kjøpe sykkel til en på 1,5 år? eller venter de fleste til 2,5 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte 3-hjulssykkel til snupp når hun var 19,5 mnd gammel. Kjøpte en sånn regulerbar som vi kan regulere på når hun vokser. Hun syns det er stor stas, men skjønner seg ikke på å trø enda, men sparker bare ifra på bakken. :o)

Gjest mphs
Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe nå til sommeren. Hun er nå snart 1 år og 8 mnd.

Skrevet

min er 16 mnd og har fått det=)

- det er sånn med handtak så vi kan styre sykkelen. svinge den og sånn.

- setet kan reguleres frem og tilbake etter som han blir lenger i bena.

- man kan låse pedalene på den så de ikke går rund.

- det er to "pinner" som man kan dra ut som han kan ha bena på. i stede for pedalene siden han ikke sykler ennå.

- det er seler på den.

- det er bøyle rundt setet med ekxtra rygg så han siter trykt og godt der og får god støtte til ryggen

det er en sykkel fra ti mnd og oppover. han kan vokse med den.

Skrevet

Den sykkelen hørtes bra ut LillePrins.

Hvor kjøpte du den og hva kostet den?

Skrevet

Vi kommer til å vente til neste vår. snuppa blir 2 i februar og gå ut fra at hun får til bursdagen sin da og at den da ikke brukes ute før det er bart.

er 15 mnd. i morgen og vil neppe ha særlig glede av å få den i sommer.

Skrevet

Snuppa er snart 15 mnd og har fått sin første sykkel. Høres ut som den samme som lilleprins over her har.

Kjempesmart sykkel... fra 10 mnd. til 4 år tror jeg det stod på den. Heter smart trike og kostet 499 kr på lekebutikken... har sett den hos flere forskjellige leketøyskjeder.

Skrevet

Takk. Får dra ut og se etter den:o)

Skrevet

Har også den fra 10 mnd, og den er veldig morsom for knerten vår som er 13 mnd... Han fikk at tante til 1-års dagen sin.

Skrevet

hei du..

ja den er super fin og han elsker å sitte på den..

kjøpte den på toysrus. var vel oppi 500 den kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...