Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man si at man er veldig fruktbar? Betyr det at man har mange barn liksom, eller ble du gravid på første forsøk og derfor regner deg selv somveldig fruktbar bare fordi flaksa gjorde at det klaffet raskt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare et uttrykk da.

Skrevet

Det er skryt uten innhold fra ende til annen. Akkurat som sier: ÅÅHH, jeg har så mye melk, jeg har minst for TO!! UUURRGH!

Skrevet

Jeg tror og det bare er skryt jeg! Ingen som kan vite om man er veldig frutkbar. Og skal man kunne si det må man blir gravid hver gang man har sex tenker jeg.

Skrevet

Hehe, det er jo bare et uttrykk som folk bruker om noen som har/skal ha barn. Det hadde jeg nok ikke giddi å irritert meg over:)

Skrevet

Uten å fornærme noen;det jo sånn at noen blir mye raskere gravid enn andre.Kjenner fler enn meg selv som har 3barn i en 3årsperiode(også med både p-piller og spiral).Andre går årevis som de prøver og prøver uten å bli gravid.Årsaker kan nok diskuteres ,men at det finnes en normal for hvor raskt man blir gravid, tror jeg ikke.Har selv fått beskjed av min gynekolog at det tryggeste for meg er sterilisering(2x gravid med prevensjon)-men at det heller ikke er 100%sikkert.(De fleste går på kontroll hos gynekolog for kreftprøver ol.,og i denne sammenhengen forteller hun at jeg har mye egg(klukk!)og vil være fertil i mange år enda.Jeg blir 41 i juli,og har 4barn og et avbrutt sv.skap i en 10årsperiode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...