Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 vi vurderer å dra til syden i september, da er lillegull et år. tenkte sep. for da er det ikke like varmt. noen som har erfaringer med det? funker det greit å dra med så små? kan de bade? hørt om slik drakt de kan ha i solen, må de ha det når de er så store som et år? råd og tips tas i mot med stoor takk!
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Heisann. Vi ska oxo t syden i september og har me oss litjpia på 1 år...d ska bli deilig!!!!! Vi va t syden da gutten vårres va 6 mnd og d gikk kjæmpe fint. Han bada i hotellbassenget (kjøp me badecaps), lå mytti under parasoll og vart smurt me solkrem. Når han va i sola (ikke mytti) så hadd han på sæ en body el ei t-skjorte. Kan jo vær lurt å kjøp me en drakt som han kan ha på sæ i sola-så slipp han å bli brent. Vi va oxo i syden da litjgutten va 2 1/2, da va han mer i sola, bada masse både i sjøen og bassenget. Kan vær lurt å ta me egen reiseseng og myggnetting (evt bleia-d e som regel dyrt) Kor har dåkker tenkt å dra da???
Stratos med 3 barn Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Kom hjem fra mallorca nå med en på 8 mnd. Gikk så fint atte! Bestilte på Ving resort med alt inkl for ungen og det kan anbefales! Virkelig lettvindt. Jeg badet guttungen uten problemer (i basseng)! Så lenge vannet er varmt nok og man følger med så de ikke fryser, skifter etterpå osv, tror jeg ikke det skal være noe problem. Hadde ikke soldrakt til min, men smurte med høy faktor og holdt han for det meste unna sola. Der jeg var (Ving resort), var det solbeskyttelse over sandkasser, basseng osv, så det var veldig greit å holde han unna sola God tur!
Herkules Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Vi har reist til Spania når gutten var 2 mndr, 7-8 mndr og nå 9 mndr Det går veldig bra i allefall. Har han i skyggen og smører litt solkrem, Bade har det v ært litt for kaldt til men nå kommer det seg Ang bleier : selv om bleier er dyrere så er det vel ikke noe å ta med seg fra norge for 30 kr eller no? khøper lidl bleier her vi da Har sånn drakt du snakker om vi, men må sikkert ikke ha det? Vi har hatt litt problemer med grøten her siden han tydeligvis reagerer på noe (melk, gluten?) Har funnet grøt på helsekosten som vi har med Sørg for å bestille rom med Air condition kanskje om det er varmt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå