dimoren Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg vet ikke om så mange av dere huske dette, men "før i tiden" - når dinosaurene levde og jeg var et lite barn - så var det vanlig med vognleker i plast. Gjerne litt store bamser eller hjerter. Felles var i allefall at de var store, iøyenfallende, fargerike, i ekte plæstikk og de laget lyd. Forresten, kanskje dere faktisk husker disse...;-) Er det noen som aner hvor man kan få tak i en slik "retro-rangle" i dag??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg husker det godt:-) Hadde faktisk et sånt rosa hjerte i plast hvor det sto "ikke rør" på dypvognen til eldstejenta mi som er 19:-) Tror kanskje ikke du får kjøpt dem lenger, men prøv på Fretex eller bruktbutikker evt forsøk på finn.no
dimoren Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Jeg husker fremdeles hvor flott jeg syntes det var med slike hjerter. Og mitt høyeste ønske var å få et slikt på dukkevognen min. Det var tider det. Det var i den tiden da jeg tenkte at man var gammel når man var 20...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå