Gå til innhold

happyland i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mye billigere der enn i norge.generellt babyutstyr...stellevesker osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg vært på happyland, men var på barneproffsen på nordby senter, og på grunn av kursen, så blir det uannsett penger og spare...de ligger under priser på barneutstyr i norge, så man kan spare endel på og dra dit, ja...

Skrevet

Var der og handlet forrige uke, kjøpte meg en reiseseng og 3 amme topper og det kostet ca 820,-

Synes det var greie priser og det helper også når det er bare en 1/2 timer under ;-)

Skrevet

Er endel kr å spare ja. Kjøpt masse der vi! Happyland er også billigere en babyproffsen...

Skrevet

Eg fann stelleveska som eg ville ha til 350,- der. Den kosta 600,- i Norge. Kursen kjem jo i tillegg. Bilsete kosta det same, men kursen gjer det jo billigare!

Skrevet

VI var der 1.mai og kjøpte litt diverse. Blandt annet bil sete. Et eksempel er Besafe Izisleep setet koster 1298,- på Happyland. Der jeg har sett på det i Norge har det liggi på 1798,- Vi endte opp med å kjøpe Acto Graco Logico S det koster 1298,- på tilbud i Sverige sammenlignet med veiledende pris i Norge på 2190,- Ellers kjøpte vi litt småting som en kjempe nydelig lyseblå badebalje til 99,- og 3 tåteflasker til 59,- samt bleiebøtte 250,- samme bleiebøtta fant jeg på babyshop til 399,- Så det er endel å spare. Vi handla jo mat også når vi var det så det ble to fluer i en smekk :-)

Skrevet

takk.da skal jeg dit neste uke tror jeg.ha en fin dag

Skrevet

JA. en kan spare masse. Vi kjøpte seng m/madrass som normalt i norge koster rundt 3000kr og vi betalte 1200---

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...